2012. február 24., péntek

Suli kontra fonalak

Túléltem az első idei sulis hetemet, sőt már ki is pihentem. Pont akkortájt volt Barkáék akciója, íme az eredmény:


Lesz belőle 3 kendő, ebből 2 moher,  egy nyakmelegítő és egy nyári felső. Legalábbis ez a terv. Nem vagyok túl termékeny mostanában (na jó, igazából soha nem is voltam az), úgyhogy a terv az, hogy a felsőt még nyáron felvehessem, a többi készüljön el télre. Majd meglátjuk, mi lesz belőle, pláne, hogy fut még néhány párhuzamos projekt (mint mindig).

A suli jó. (Próbálom magammal elhitetni)
Az igazság az, hogy kissé mélyponton érzem magam tanulás terén. Az ember azt gondolta, meg azt is hallotta minden felől, hogy az első három félév a nehéz, utána már semmi nem állhat a diploma és közém. Hát ezt most erősen megcáfolva érzem. Van még bőven mit dolgozni rajta. Többet igyekszem nem beleesni ebbe a hibába - amiből most éppen próbálok kimászni -, hogy azt gondoljam a többi már gyerekjáték. Ez erősen messze áll ugyanis a valóságtól.
Amúgy a tanáraimmal teljesen elégedett vagyok, legtöbben nagyon szimpatikusak, és - bár nem ismerem őket - kellően okosnak és felkészültnek tűnnek. Azt meg igazán nem róhatom fel nekik, hogy szigorúak. Végül is nem mosolyért osztogatnak diplomát....
Amúgy tényleg jó, élvezem, igazából kikapcsolódás, mert teljesen mást csinálok, mint amit egyébként szoktam. És rettenetesen szégyellem magam, hogy a szemem időnként lecsukódik, meg a fejem megbillen, de nagyon igyekszem odafigyelni, mert egyébként jó órák vannak. Ennek kiküszöbölésére általában egy 2 l-es fekete, koffein tartalmú itóka van az asztalomon (amit semmiképpen sem szeretnék reklámozni), abból is az édesítőszeres verzió (ugyebár a kilók miatt), ami azért lássuk be, nem túl jól mutat az egészségügyi karon. Dietetika előadáson meg is kaptam a magamét, persze teljesen jogosan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése