2012. február 24., péntek

Farsang megkésve

Pontosabban a farsang az még időben volt, csak eltüntettem azt a képet, melyet ide szántam. Viszont most a napokban megtaláltam. Gondoltam ha megkésve is, de írok pár sort Bulcsúról.

Nagyon büszke vagyok rá, mert teljesen magától gondolta azt, hogy Vitéz László szeretne lenni. Jó érzés volt, hogy még egy mai gyerekre is hatással lehet a mi mesénk, pedig el vannak árasztva mint a tenger "jobbnál jobb és szebbnél szebb" alkotásokkal. Nagyon örültem, hogy nem Spongyabob, csontváz, vagy valami hasonló akar lenni. A ruha megvarrásával nagymamámat bíztam meg. Szerintem nagyon jól sikerült:


Már fel is van adva a lecke jövő farsangra, és sajnos nem hiszem, hogy drága fiam elfelejtené, hogy mit rendelt: egy dínójelmezt. Erősen töröm a fejem, hogyan lehetne szépen és igényesen megvalósítani. Még szerencse, hogy van rá egy egész évem. Ha valakinek van jó ötlete, örömmel fogadnám.

Nagymamámra amúgy nagyon büszke vagyok, Így 80-on felül még mindig nagyon jól tartja magát, sőt mi több, halad a korral, kipróbál új ételeket, különlegeseket is, nagyon szépeket varr, ismeri a mai divatot, sőt általában még a Forma1 eredményeket is naprakészen tudja, és még sorolhatnám.

80. szülinapja, tavaly

Ja, és fantasztikus a kertjük :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése