2012. március 4., vasárnap

Mégiskendő Boróka kedvéért


Igazából csak a minta kipróbálása volt a cél, hogy a szép új moher fonalamból el merjem-e kezdeni egy nagyobb darab kivitelezését. Erre a célra volt itthon valami ősrégi, nagymamámtól kapott (aki valahonnan szintén úgy kapta) műszálas moher jellegű fonal, rettentően csúnya színekben. A próba jól sikerült, Borókának megtetszett (igazából nekem is, ahogy csinálgattam, és még a színével is megbarátkoztam út közben), úgyhogy a kendő be is fejeződött (a korábbi tervekkel ellentétben). A narancssárga színből csak ennyi volt, de Borcsának épp elég. Amúgy annyira nem is kicsi, mint amilyennek először tűnt nekem, ha a hátamra terítem, nekem is leér hátul a derekamig és oldalt a két könyökömig. Blokkolás közben pedig kifejezetten nagynak tűnt.


Azért a próba nem ártott, a szélét egy kicsit át kell majd gondolnom, mert nagyon fodros lett, a tervbe vett darabnál nem szeretném, hogy ilyen legyen.

Még van egy pár ilyen fonalam, és egy pár kipróbálandó mintám, úgyhogy folyt. köv., lehet egyet magamnak is befejezek, tök jó lesz a tv elé. Nehogy már szegény Borókától szedjem el.
Aztán majd jöhetnek a komolyabb darabok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése