2012. július 27., péntek

Újra itthon

Na nem tűntünk el teljesen, csak nyaralni voltunk előző héten. Nagyon jól éreztük magunkat, készült pár fénykép is, szóval mindenképp írok majd egy hosszabb beszámolót, de még a képeket sem sikerült feltöltenem sajna (de nagyon igyekszem). Igazából már vasárnap este hazaértünk, azóta a gyerekek már voltak a Mamáéknál is 3 napig, mi ezt jól kihasználva, megünnepeltük a 7. házassági évfordulónkat. Voltunk kettesben vidámparkban (némi lelkiismeret furdalással, mert bár a gyerekek nem tudták, hová megyünk, nem igazán akartak minket elengedni, mondván, ők mindig azt akarják csak csinálni mint mi, és ott, ahol mi, és nem mondhatnám, hogy ez nem esett jól, és nem volt némi rossz érzésem, hogy mégis otthagytuk őket - na persze azért ők is remekül szórakoztak tudtommal), aztán pedig még moziba is elmentünk, és megnéztük az éppen kezdődő filmet, aminek még a vége is elfogadható időpontban volt, és azt kell mondjam egyáltalán nem bántam meg a helyzet adta választást. Remekül szórakoztunk a Hófehér és a Vadász című - szerintem jól sikerült, bár totál nem gyerekeknek szóló - alkotáson. Pedig én ma totál átmentem gyerekbe, úgy rohangásztam a játékok között a vidámparkban, mint 10 éves koromban, és sikítani is hasonlóképpen sikítottam :) (persze nagy vihorászások közepette - szerencsére erről nincsenek fotók). A moziban egy pillanatra el is gondolkoztam, szabad-e vajon ilyen állapotomban megnézni egy 12-es karikás filmet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése