2012. július 6., péntek

2012. június 24.

Bulcsú és Boróka vízitúrás kalandja 
(szintén Nagyiékkal)
Helyszín a Duna, Nagytéténytől Adonyig

Indulás!


Mostantól ez a kép a kedvencem :)
Az azért itt mindenképpen kikívánkozik belőlem, hogy ezeket a lapátokat (a felnőttet is) még Öregapa* csinálta, mikor nekünk volt szükségünk ekkora lapátkákra. Én azóta is csak ezekkel szeretek igazán evezni (már amennyit evezek - 10 éve semennyit sajnos - és természetesen a nagyobbacskákkal). 
   
* Ő az én Apukám, Öregapa a gyerekeknek, csak már mi is főleg így hívjuk :)









Úgy érzem, hogy amíg én a szörnyűséges vizsgámra tanultam (most már tudom, hogy megérte) a gyerekeim remekül szórakoztak :)
Kicsit irigykedem, de nagyon nagyon büszke vagyok rájuk, hogy ilyen ügyesek és bátrak voltak egész hétvégén!
Itt is nagyon nagyon köszönök mindent!

2 megjegyzés:

  1. Boróka végig csak úszni akart. Ült a kenuban és folyton azt kérdezgette, hogy mikor lehet úszni. :-)

    VálaszTörlés
  2. Eszembe jutott, amikor ti voltatok ekkorák vízitúrán!:-))

    VálaszTörlés