2013. február 2., szombat

Farsangi készülődés

Két hete még azt hittem, hogy tökéletesen időben vagyok mindennel. Lassan rá kell jöjjek, hogy ilyet soha nem hihetek komolyan. Azóta kiderült, hogy jövő héten suliban vagyok, 8-án pedig máris ovis farsang van. Persze sok válogatás, változtatás után mindkét gyerek kitalálta, hogy mi szeretne lenni. Boróka nem bonyolította túl, virág lesz, Bulcsú viszont feladta a leckét, Ő lesz Sonic, a sündisznó. Ha véletlenül még nem hallottál róla, ez ne lepjen meg, igazából kevés olyan emberrel találkoztam eddig, aki tudta, hogy kicsoda ez a figura. Amúgy egy szuper képességekkel rendelkező, kék színű és ruhájú süni, egy nintendo-szerű régi játékból, azóta már rajzfilm is készült róla. Titi fertőzte meg vele a Bulcsút, azóta nézzük is, meg játsszuk is. Vagyis csak a gyerekek, nekik már amúgy is most jobban megy, mint ahogy nekem valaha fog, szóval én elég gyorsan feladtam.
Természetesen a jelmezek még nincsenek teljesen készen, de legalább már alapanyagom és koncepcióm van, és el is kezdtem, szóval talán kész leszek.

 
A Bulcsú haját is kipróbáltuk már, jó lesz (persze sokkal több festékkel).


2 megjegyzés: