2013. február 2., szombat

A vándordíj megérkezett :)

Előző tornaedzésen Bulcsú megkapta az ötödik korongját, ezért szerdán beválthatta a vándorkupára, ami egyébként minden, csak nem kupa, inkább díjnak mondanám. Egy kézen álló tornászt ábrázol. Mostantól egy hétig díszíti a lakásunkat, aztán vissza kell majd vinni.


Bulcsú nagyon örült, mi pedig büszkék voltunk, annak ellenére, hogy ezen az órán az egész csoport minősíthetetlenül viselkedett, szegény Jani bácsi már nem tudott velük mit kezdeni, úgyhogy kaptak egy nagyon kemény futós meg gimnasztikás órát, aminek a végére már több gyerek sírt, hogy ők ezt nem bírják. Én úgy gondolom nem feltétlenül baj ez, valamivel hatni kell rájuk, hogy viselkedjenek rendesen. Ráadásul mégiscsak edzésről, sportolásról szól a dolog. Bulcsú szerintem amúgy elég jól bírta (nem láttam, Titi volt vele, csak mesélték). Én beígértem, hogy ha összegyűjti az öt korongot, akkor kap egy tornászos pólót, ott lehet őket kapni a tornacsarnokban, nagyon helyesek. Ezzel még tartozom neki.

1 megjegyzés:

  1. Jujj de jó!!!!!!
    Azt hiszem, ezt már mind nagyon vártuk! :-D
    Nagyon gratulálok Bulcsúnak!

    VálaszTörlés