2012. június 14., csütörtök

Egy kis nosztalgia

Bár még nincs évfordulónk, lassan azért csak vége lesz ennek a hetedik évnek. A házasságunk hetedik évének. Ami tényleg elég nehézre sikeredett. Legalábbis azt csináltunk belőle. Mert 3 kicsi gyerek, meg mindkettőnk iskolája tett róla, hogy ne ez legyen életünk legkönnyebb időszaka. És bár még nincs tanévzáró, meg ilyesmi, én már mégis úgy érzem, hogy remekül vettük az akadályokat. A maradékkal pedig valahogy már féllábon is megbirkózunk. És mindez miért jutott eszembe?

Harkány!!
Itt voltunk hét évvel ezelőtt nászúton, minden várakozáson felül jól éreztük magunkat, a harkányi gyógyvizet pedig egyenesen nekem teremtette a Jóisten. Legalábbis én akkor így éreztem. Most pedig újdonsült kedvenc "boszorkányom"* szappanba zárta nekem ezt a mesét. Mely egyrészt nosztalgikus, másrészt lehetőséget teremt, hogy nagy utazás, idő és sok pénz hiányában is élvezhessem a harkányi víz jótékony hatásait.

Játszom érte :)**

 * A szónak csakis pozitív értelmében; Nagyon valószínű, hogy fogtok még róla "hallani"
** A képet kölcsönvettem; Katt a feliratra




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése