2012. november 4., vasárnap

Tropicarium - Játszóház

Kedden a gyerekek választhattak, hogy melyikbe akarnak menni. Volt ugyanis kedvezményünk, gondoltuk ki kéne használni. A Tropicariumot választották. Nagyon jól éreztük magunkat, egész nap elszórakoztunk ott, illetve a környékén. Elég sok képet csináltam próbáltam csinálni, sajnos a nagy részén csak elmosódott foltok vannak, vagy a halak voltak túl gyorsak, például a cápák, vagy az üveg volt koszos, vagy a gyerekeim rohangásztak fejvesztve.
Ez az egy kép sikerült állatról ami nagyjából vállalható, csak a bizonyítás kedvéért:


Ez pedig a gyerekekről (vagyis csak a két nagyról), - de csak azért, mert tudom, hogy a legtöbben úgyis őket akarjátok látni - azért az igazat megvallva nem voltak valami türelmes modellek.


Szombaton Titi egy régi jó barátjával találkozott, úgyhogy mi addig beszabadultunk a játszóházba. Örültem, hogy kedden a másik programot választották, mert ott egyedül sokkal nehezebb lett volna velük. Így viszont mindannyian remekül szórakoztunk, 6 órán keresztül voltunk bent, gyakorlatilag megállás nélkül. Na jó, Boti aludt 40 percet. Fényképek azt hiszem érthető okokból nem készültek :) Talán majd legközelebb. Gondolhatjátok, hogy mire hazaértünk, minden gyerek totál felkelthetetlen volt :) Gyakorlatilag arra sem ébredtek fel, mikor átöltöztettem őket.
Ma pihiztünk, meg én pakolásztam, mert holnaptól megint befészkelem magam a suliba. Csak hogy véletlenül se menjek kipihenten, még végignézem az esti meccset. És próbálom közben kitalálni, hogy mit fogok itthon felejteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése